<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: EASY MAKE-UP LOOK

13 april 2015

EASY MAKE-UP LOOK

De eerste video die ik met jullie wil delen is een make-up look. Dit is de eerste keer dat ik een make-up look heb opgenomen en ik wilden het daarom ook vrij simpel houden. In mijn video laat ik jullie stap voor stap zien hoe ik deze look heb gemaakt en welke producten ik heb gebruikt. Het is misschien niet een typisch lente look maar dat hoeft toch ook helemaal niet? Wil jij weten hoe ik deze look heb gemaakt? Kijk dan snel verder.

Bekijk deze video in 1080P voor de beste kwaliteit. Kan je mijn video niet bekijken? Klik dan hier.
Door te abonneren op mijn kanaal blijf je op de hoogte van mijn nieuwste video's. 

Willen jullie vaker zulke video's zien?

Liefs, Brittany

Labels: ,

2 reacties:

Op 13 april, 2015 , Anonymous Rebecca zei...

Wow, jouw begin plaatjes lijken echt veel op de foto'van de veranderde Dailybreakfast, niet heel orgineel. Verder schrijf je wel heel erg leuk. Ik heb een tip, doe je eigen ding. Kom je veel verder mee. Leuke video! :)

 
Op 13 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mooie look heb je gemaakt!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage