<!--<style ><!--/*<!-- -->

This page has been moved to a new address. Redirecting....

<!-- /*--><!--/*--> Brittany Elizabeth: Disney update - Ga ik er werken of niet?

30 april 2015

Disney update - Ga ik er werken of niet?

Ik heb op 26 Maart 2015 auditie gedaan voor Disneyland Parijs. Het artikel kan je hier terug lezen. Nu zijn wij al een paar weken verder en ik krijg haast elke dag vragen ervoor. Niet zo zeer op de blog maar ook gewoon persoonlijk. Nu heb ik er meer informatie over en die wil ik vandaag eindelijk met jullie delen want het is namelijk best wel spannend. Benieuwd of ik wel of niet bij Disney ga werken? Lees dan zeker even verder.

Woensdag 22 April 2015, ik was een video aan het opnemen voor mijn Youtube kanaal toen de telefoon ging. Ik zat net lekker in mijn video dus besloot om niet op te nemen. Als het heel erg belangrijk was hadden zij wel terug gebeld, toch? De telefoon bleef maar rinkelen en rinkelen wat eigenlijk wel een beetje raar was. Ik keek even snel op mijn mobiel en zag toen dat ik daar ook op was gebeld en dat diegene ook een voicemail had ingesproken. Jullie raden het waarschijnlijk al goed. Het was inderdaad iemand van Disney.

Ik begon gelijk te trillen en raakte een beetje in paniek. Zouden zij de visum kunnen regelen? Mag ik straks wel of niet in Disney werken? Komt mijn droom eindelijk uit? Er ging van alles door mijn hoofd heen. Toen ik een beetje op adem kwam besloot ik hem terug te bellen. Hij vertelde mij gelijk dat een visum te regelen was en dat ik vanaf 12 September 2015 kon beginnen. Ik was zo ontzettend blij en enthousiast totdat hij zei dat ik minimaal een JAAR daar moest werken. Daar ging mijn droom, dacht ik.. 

Mijn bedoeling was om daar ongeveer 3 maanden te blijven. Dat vond ik al lang genoeg. Nu opeens moest ik een jaar blijven! Ik zei tegen hem dat ik dit niet meteen kon beslissen en dat begreep hij. Hij gaf mij een week de tijd om erover na te denken. Hij stuurde mij wel gelijk een e-mail met alle informatie zodat ik het nog even door kon lezen. Nadat wij hadden opgehangen begon ik gelijk te huilen. Mijn droom kan uit komen maar wil ik wel een jaar weg blijven? Een jaar is echt ontzettend lang, misschien wel te lang? Ik stuurde mijn vriend gelijk een berichtje en kreeg echt een reactie terug die ik nooit had verwacht :


Nooit had ik zo een reactie van mijn vriend verwacht maar ik was er natuurlijk ontzettend blij mee. Mijn moeder had ik inmiddels ook al gesproken die toen der tijd in Amerika was. Dat vond ik ontzettend lastig. Ik had mijn moeder echt nodig maar die kon er pas een paar dagen later bij zijn. Gelukkig zorgde mijn vriend en mijn lieve vriendinnen wel heel goed voor mij. Mijn moeder zei gelijk al dat ik moest doen wat ik zelf wilde. Maar wat wilde ik nou? Dat is precies wat ik niet wist. Iedereen in mijn omgeving zei doen doen doen maar ik was gewoon zo in shock dat ik het gewoon zelf echt even niet meer wist.

Na een week heel lang en hard nadenken, veel lachen en huilen, veel lijstje maken en ontzettend in de war zijn heb ik besloten om ermee akkoord te gaan! Ik werk dus vanaf September in Disneyland Parijs!!!! Ik vond het heel erg eng en spannend om deze keus te maken maar het is echt altijd al mijn droom geweest om er te werken dus ik kon deze aanbod niet laten gaan. Ik vind het wel heel moeilijk dat ik alles hier in Nederland moet verlaten maar ik weet dat ik dit aan kan. Het is echt een once in a life time expierence en ik heb er echt ontzettend veel zin in! Ik vertel jullie er binnenkort nog meer over maar ik wilde dit alvast aan jullie kwijt!

Kom jij mij opzoeken in Disney?

Liefs, Brittany  


Labels: ,

28 reacties:

Op 30 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Echt super Britt! Je kunt dit aan. Achteraf ben je heel blij dat je dit gedaan hebt en je zult een super tijd tegemoet gaan. Voor je het weet is het voorbij en ben je een super ervaring rijker. En wie kan nou nog meer zeggen dat hij/zij dit gedaan/gedurfd heeft? Have fun girl!

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ben zooooo blij voor je! Je had spijt gekregen als je niet was gegaan. Gelukkig is nederland en frankrijk niet zover van elkaar!! Ben trots op je mop & ik ga je zeker missen maar voor je t weet is t alweer voorbij. En wie kan nou zeggen dat je in F*CKING DISNEY mag werken?! Kusjessss

 
Op 30 april, 2015 , Anonymous Lois zei...

Oei, heel veel sterkte.. Ze wilden ook dat ik een jaar bleef maar ik ben er na 3 maanden gillend weggerend. De directie in Parijs is ontzettend streng, je mag haast niks in het appartement waar je woont en als je bezoek krijgt zijn ze daar niet over te spreken. Ze doen alles van tevoren lijken als een sprookje maar als je er eenmaal bent slaan ze helemaal om. De rillingen staan nu alweer terug op mijn rug. En dan heb ik nog niet gesproken over de werkomstandigheden waar je in werkt. Je mag niet praten, moet vreselijk lange dagen werken voor een belachelijk laag loon en ze behandelen je echt als shit. Dit is niet om je bang te maken maar echt als waarschuwing.

 
Op 30 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Waaauw Britt, wat ontzettend stoer dat je dit avondtuur aan gaat! Dit is je absoluut gegunt! Ik wens je heeeeel veel plezier en geluk daar! You can do this :) xx liefs Kelly Vonk.

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Mop , je hebt een goede keuze gemaakt en je vriend heeft helemaal gelijk! Jullie houden van elkaar en hij kan je opzoeken. Houden van overwint alles! Dit is jouw kans, een unieke ervaring en je verdient geld. Het is misschien heel moeilijk om zo lang weg te zijn, maar het staat ook super op je cv. Ik ben zo blij voor je dat je daarheen kan!

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel! Je hebt zeker gelijk <3

liefs, Brittany

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ik ga jou ook missen liefje maar je komt mij gewoon lekker opzoeken hihi! <3

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Fijn om dit te horen. Ik ben heel erg benieuwd. Voor iedereen is het natuurlijk anders en ik moet het gewoon zelf mee maken! We gaan het zien!

liefs. Brittany

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ahh dankjewel lieve Kell! <3

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve schat! Als mijn vriend en ik dit aankunnen dan kunnen wij alles aan! Bedankt voor je lieve woorden <3

liefs, Brittany

 
Op 30 april, 2015 , Anonymous Rebecca zei...

Nemen ze tegenwoordig ook monsters aan dan?

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Claudia zei...

Serieus, wat onwijs gemeen.

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Claudia zei...

Holy moly Brittany, wat geweldig! Heel goed dat je voor jezelf hebt gekozen en Parijs is nog niet eens zo heel ver weg. Dit wordt echt een jaar om nooit te vergeten.

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Als je mijn blog niet leuk vind waarom neem je dan altijd de moeite om te reageren? Ik weet niet zo goed wat je hiermee wilt bereiken.

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieve Clau! Dit wordt zeker een jaar die ik nooit ga vergeten!

liefs, Brittany

 
Op 30 april, 2015 , Anonymous Denise zei...

Aaaaah wat onwijs leuk voor je meid! Lekker genieten van die tijd daar <3

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dankjewel lieverd!

 
Op 30 april, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Ah wat supergaaf, heel veel plezier daar! Voor je het weet is het al september, erg spannend. Hopelijk hou je ons op de hoogte van alles daar. :)

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Ja ik heb dat ik dan gewoon nog door kan blijven bloggen! Word wel echt zwaar dan maar dankjewel! <3

liefs, Brittany

 
Op 30 april, 2015 , Blogger Unknown zei...

Dit is heel gemeen rebecca, en helemaal nergens voor nodig. Je reageert vaker niet leuk op Brittany haar artikels en daaruit blijkt dat je meer voor DailyBreakfast bent, niks mis mee maar je heb nog nooit gereageerd bij Dailybreakfast (die blog volg ik ook) tenzij Rebecca een Nepnaam is. Zeg jij het maar??
Dus als je deze blog echt zo stom vind, kap dan met Britt te volgen.

 
Op 01 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Deze reactie is verwijderd door de auteur.

 
Op 01 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Meiden, Ik vind het jammer dat mijn blog hierbij gehaald word. Ik wil even duidelijk stellen dat ik of mijn blog hier niks mee te maken hebben en ik hier verder buiten wil blijven. Ik vind de reacties van Rebecca heel kinderachtig maar wil niet dat dit verder in verband word gebracht met mijn blog.

Liefs,
Kim

 
Op 01 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Wou wat ontzettend gaaf dat je naar Disneyland gaat. Je moet lekker gaan genieten! Ik hoop ook dat je blijft bloggen. Ik hoop dat je helemaal voor je zelf gaat bloggen, want ik vind alleen jou berichten leuk en zo blijven je leuke volgers je gezellig volgen!
En Kim blijf lekker op je eigen blog, als je er niks mee te maken wilt hebben, dan heb je het gezeur ook niet, tip;), en rebecca als je zulke reacties plaatst heb dan het lef om niet anoniem reageren;), ik hoop voor je Brittany dat je leuke reacties krijgt en alles positief blijft!

Xx samatha

 
Op 01 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

ik ben zo blij voor je, a dream came true <3

 
Op 01 mei, 2015 , Blogger Unknown zei...

Hoi Kim,
Ik haal je blog erbij omdat die rebecca heel vaak jou blog erbij haalt. Ik vind t gewoon vreemd dat als ze jou zo geweldig vind dat ze dan geen reacties plaatst bij je. Op deze manier betrek je jezelf erbij, terwijl niemand iets kwaad zegt over je blog, dus dit was ook nergens voor nodig geweest. Groetjes Cherine

 
Op 02 mei, 2015 , Anonymous Anoniem zei...

Heel erg gaaf zeg! Het is natuurlijk wel een behoorlijke tijd, maar ik denk dat dit alleen maar goede dingen op zal gaan brengen :) Heel veel succes alvast!

 
Op 02 mei, 2015 , Anonymous José zei...

Heel erg tof, gefeliciteerd! En als het goed is is het je passie, dus dan vliegt een jaar toch zo voorbij? :) Geniet er van!

 
Op 05 juli, 2015 , Blogger sharonnavarro zei...

Aaa wat leuk dit!
Ik was even op je blog aan het kijken toen ik het kopje 'Disney' zag, waar ik natuurlijk als Disney gek even op moest klikken.
Het lijkt mij ook nog steeds zo gaaf om in Disney te werken! IK zit iedere auditie weer te twijfelen of ik zal gaan, maar ik durf steeds niet..
Maar ik vind het echt heel gaaf voor jou!

 

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage